Co obnáší GO motoru ode mě
Seznam dílů a prací na doneseném motoru:
- komplet GO klikovky, nový dolní čep, srovnaná ojnice, nové válečky, ojniční pouzdro ložisková bronz
- výbrus s lapováním + komplet pístní sada - píst, kroužky, čep, ségrovky - hrany po lapování strženy šábrem
- půlměsíce šlapací hřídele
- nová přední rozetka možnost 11-15 zubů
- pravé vulkanizované silentbloky, oba typy jak soudkové, tak kuželíkové
- ložiska, na kliku C3
- gufera i na spojkové víko
- o-kroužky na šlapací hřídel 3ks + o-kroužek na přední rozetku
- vymezovací podložka mezi víko spojky a páku šlapky
- palec vypínání spojky
- lamely
- ségrovky spojky
- obdélníková gumová průchodka víka zapalovaní
- výměna indukčního kabelu zapalovací cívky
- výměna drátku světelné cívky
- nový kondenzátor
- zbroušení kladívka
- nové kadmiované šrouby
- hliníkové těsnění válce a hlavy
- měděné kulaté těsnění dekompresoru s azbestem
- motor těsněn kvalitní pastou Locitte
Na motoru mohu zajistit leštění karterů, případně pískování balotinou.
GO motoru ode mě je přesně dle výrobních postupů v NP Motor České Budějovice, veškerý postup jsem konzultoval s pánem který dělal mistra na dílně při výrobě motorů pro mopedy Stadion a Jawetta.
Mám i originální raznice, takže mohu vyrazit origo čísla na nové kartery či štítek.
Dále mohu dle domluvy udělat úpravy pro vyžší výkon!