Co obnáší GO motoru ode mě

Seznam dílů a prací na doneseném motoru:

  • komplet GO klikovky, nový dolní čep, srovnaná ojnice, nové válečky, ojniční pouzdro ložisková bronz
  • výbrus s lapováním + komplet pístní sada -  píst, kroužky, čep, ségrovky - hrany po lapování strženy šábrem
  • půlměsíce šlapací hřídele
  • nová přední rozetka možnost 11-15 zubů
  • pravé vulkanizované silentbloky, oba typy jak soudkové, tak kuželíkové
  • ložiska, na kliku C3
  • gufera i na spojkové víko
  • o-kroužky na šlapací hřídel 3ks + o-kroužek na přední rozetku
  • vymezovací podložka mezi víko spojky a páku šlapky
  • palec vypínání spojky
  • lamely
  • ségrovky spojky
  • obdélníková gumová průchodka víka zapalovaní
  • výměna indukčního kabelu zapalovací cívky
  • výměna drátku světelné cívky
  • nový kondenzátor
  • zbroušení kladívka
  • nové kadmiované šrouby
  • hliníkové těsnění válce a hlavy
  • měděné kulaté těsnění dekompresoru s azbestem
  • motor těsněn kvalitní pastou Locitte

Na motoru mohu zajistit leštění karterů, případně pískování balotinou.

GO motoru ode mě je přesně dle výrobních postupů v NP Motor České Budějovice, veškerý postup jsem konzultoval s pánem který dělal mistra na dílně při výrobě motorů pro mopedy Stadion a Jawetta.

Mám i originální raznice, takže mohu vyrazit origo čísla na nové kartery či štítek.

Dále mohu dle domluvy udělat úpravy pro vyžší výkon!